Książkowy Kwiecień!: Dan Brown, Guillaume Musso i Leonore Fleischer


Kwiecień minął w mgnieniu oka. Nadszedł maj, a razem z nim - mam nadzieję - lepsza pogoda. Jako że uwielbiam książki i nie wyobrażam sobie bez nich życia, chciałabym od dziś wprowadzić serię, w której co miesiąc będę robiła podsumowanie książkowe. W poście znajdą się moje opinie książek, które udało mi się przeczytać w danym miesiącu.
W kwietniu udało mi się przeczytać trzy książki. Szczerze mówiąc dwie z nich, przeczytałam w ostatnim tygodniu kwietnia. Niestety, kwiecień był takim miesiącem, że brakowało mi czasu na czytanie. Mimo to, trzy książki w miesiącu wydają mi się i tak całkiem dobrym wynikiem.

1. "Zwodniczy punkt" Dan Brown

To druga powieść Dana Brown'a, którą miałam okazję przeczytać i na prawdę bardzo mi się ona podobała, ale niestety nie tak bardzo jak 'Anioły i demony'. 'Zwodniczy punkt' to książka pełna polityki i naukowych odkryć. Niestety, nie są to moje klimaty. Dlatego właśnie bardzo ciężko czytało mi się całą książkę, która zajęła mi prawie cały kwiecień. Mimo wszystko, uważam, że historia jest na prawdę ciekawa i warta przeczytania, a książka trzyma w napięciu.

2. "Telefon od anioła" Guillaume Musso

Jedno, krótkie, przypadkowe spotkanie. Zamiana telefonów. Odkrycie swoich tajemnic. Tak niewiele trzeba, aby dwie nieznajome sobie osoby połączył los i związał na całe życie. Tylko kim jest tytułowy anioł? I czy na pewno jest "aniołem"?
Świetny kryminał z odrobiną romansu. Co najważniejsze - wciąga. Guillaume Musso jest mistrzem w tym, co robi. Książkę czyta się bardzo dobrze i dość lekko.


3. "Rain man" Leonore Fleischer

Gdyby nie to, że książka ze starości rozpadała mi się w rękach, to byłoby idealnie! Piękna historia o braciach - Charliem i cierpiącym na autyzm Raymondzie, którzy odnajdują się po latach dopiero po śmierci ojca. Wspólna podróż po Ameryce niesamowicie ich do siebie zbliża, a plan Charliego względem chorego brata przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.
Historia niby zwykła, ale jakże niezwykła. Ja dodatkowo w między czasie obejrzałam jeszcze film, gdyż nie mogłam się powstrzymać. Polecam książkę i film, choć ekranizacja jest moim zdaniem dużo lepsza, gdyż w tym przypadku książka napisana jest właśnie na jej podstawie.

Podsumowanie
Ilość przeczytanych książek: 3
Ilość przeczytanych stron: 1166
Najlepsza ocena na LubimyCzytać: "Telefon od anioła"
Najlepsza książka według mnie: Również "Telefon od anioła", choć bardzo podobał mi się także "Rain Man". Podejrzewam, że gdyby książka była bardziej podobna do filmu, to mogłaby stanąć u mnie na 1 miejscu książek kwietnia.


A wy? Lubicie czytać? Może przeczytaliście którąś z tych książek?

Komentarze

  1. Niezły wynik. Ja w kwietniu leniuchowałem z książkami i niestety przeczytałem ledwo jedną.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj co do pogody to patrząc przez okno powoli tracę nadzieję na to, że wreszcie zawita do nas wiosna. :(
    Książek, które wymieniasz nie czytałam - gustuję raczej w literaturze fantastycznej. Niemniej słyszałam o "Anioły i demony" Dana Browna. Z tego co piszesz to warta przeczytania? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Anioły i demony" jest super! Dawno temu czytała, ale do tej pory jestem zachwycona :-)

      Usuń
  3. nie znam żadnej z książek ja bardzo lubię sięgać po książki w taką pogodę jeszcze w tamtym roku w maju to się chodziło już w letnich ubraniach a teraz pogoda za bardzo dopisywać nie chce ;/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. "Telefon do anioła" jest na mojej liście do przeczytania. Nie mogę się doczekać! :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki Guillaume Musso , wszystkie są takie tajemnicze i przyjemnie się je czyta :) pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka "Telefon od Anioła" bardzo mnie zaciekawiła. Muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie opis książki Rain Man, aż dziwię się, że gdzieś mi umknęła ta książka. Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się ciekawa książka "Telefon od anioła" chyba muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie kwiecień też nie był łaskawy w czas na czytanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Motywuje mnie on, do dalszego tworzenia! :)

Popularne posty