World By Martina: Podsumowanie roku 2017!

Pożegnaliśmy się ze starym rokiem 2017 i przywitaliśmy nowy. Siedem zmieniło się w osiem. A jak zmieniło się moje życie przez ten czas? To był zdecydowanie mój rok. Tyle się działo, tyle zwiedziłam, zobaczyłam, zrobiłam. To był rok pełen nowych przeżyć i doświadczeń.




1. Wzięłam udział w konkursie Miss Polonia Województwa Łódzkiego. Mimo że nie zdobyłam korony Miss ani Vicemiss, dostałam się do finałowej 10, a także otrzymałam Dziką Kartę umożliwiającą wzięcie udziału w Półfinale Miss Polonia. Dla mnie był to ogromny sukces. 


2. Spełniłam także moje małe podróżnicze marzenia. Odwiedziłam piękną Pragę, a także wspaniały Paryż, który śnił mi się już od lat. Zakochałam się w tym mieście całym sercem. 


3. Będąc w Paryżu, mimo że był to krótki wyjazd, nie mogliśmy odmówić sobie wycieczki do Disneylandu. Cieszyłam się jak małe dziecko. Wiem, że na pewno kiedyś tam wrócimy. 

4. Odwiedziłam także wiele polskich miast, niektóre powtórnie, inne pierwszy raz. Pierwszy raz byłam w Katowicach i udało mi się odwiedzić je nawet 2 razy!


5. Rozwijałam się także w roli modelki. Spełniło się moje małe marzenie i miałam przyjemność zostania modelką w butiku internetowym KaVi Look. Dziewczyny, bardzo wam dziękuję, kibicuję i uwielbiam was! Już niedługo działamy dalej! 

6. Spełniałam się także na wybiegu. Miałam okazję wziąć udział w moim pierwszym fashion weeku w Katowicach.


7. Zrobiłam drugi, wymarzony tatuaż.

8. Muzyka to jedna z moich pasji, a jeszcze fajniej jest, gdy można posłuchać i zobaczyć swoich ulubionych artystów na żywo. Rok 2017 był bardzo koncertowy. Zaczęło się koncertem Hansa Zimmera w Łodzi, w lipcu odwiedziłam Katowice, gdzie odbywał się Metal Hummer Festival, a gwiazdą wieczoru był Marilyn Manson, w sierpniu udałam się na weekend do Krakowa na Kraków Live Festival na koncerty Lany Del Rey i Wiza Khalify, a w listopadzie, dzień przed moimi urodzinami, po raz trzeci miałam okazję posłuchać na żywo mojego ulubionego zespołu, jakim jest Hurts. 


9. Kolejnym 'prezentem' urodzinowym było to, że dzień przed koncertem, można było spotkać się z artystami w warszawskim Empiku w celu podpisania nowej płyty. 21 urodziny będę wspominała bardzo Hurtsowo! 


10. W roku 2017 przeczytałam 32 książki, co uważam za mój mały czytelniczy sukcesik.


11. W tym roku powstał blog World By Martina! Nie jest to pierwszy blog w moim życiu, ale mam nadzieję, że przetrwa, a ja będę pisała coraz więcej. Tematyka bloga jest całkiem ogólna, a tematów mam już zaplanowanych od groma.

12. Na koniec chciałabym dodać bardzo ważne dla mnie wydarzenie, jakim były 2 urodziny mojej myszki. Moonlight jako jedyna (póki co) z kilkunastu moich myszy, dożyła tych dwóch lat. Mało tego, żyje dalej i trzyma się dobrze 

W związku ze wszystkimi tymi wydarzeniami, poznałam wiele wspaniałych osób, które wiele wniosły do mojego życia i które sprawiły, że rok 2017 był dla mnie wyjątkowy. Nie jestem w stanie wymienić tutaj każdego. Cała ekipa Miss Polonia, organizatorzy konkursu, którzy mnie docenili i wszystkie moje Misseczki, cała ekipa z sesji KaViLook, wszystkie modelki i modele, z którymi miałam przyjemność wziąć udział w pokazach i wiele innych. Dziękuję także wszystkim przyjaciołom, znajomym, że byli obecni przy mnie w roku 2017.


Oby 2018 był równie wspaniały i ciekawy jak zeszły rok. Życzę tego sobie, a także wam 








Komentarze

  1. Ale super osiągnięcia ^^ gratki:)) i oby 2018 był dla cb jeszcze lepszy :) super blog ! Będę cię odwiedzać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Gratulacje. Twoje osiągnięcia są wspaniałe. Życzę kolejnych w Nowym Roku !
    Isiaaa N
    Zapiski Isi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Trzymam kciuki aby 2018 był równie ekscytujący

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję jak najbardziej, ja się cieszę, że 2017 się skończył.
    Powodzenia w 2018 roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj aż mi się przypomniało jak to ja byłam w Paryżu, wróciłabym się tam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę kolejnych spełnionych marzeń i gratuluje spełnionych;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem zakochana w muzyce Hurts. :) To był piękny rok i życzę Ci, aby kolejny był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację sukcesu. Dużo jednak wydarzyło się w twoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny rok! Również byłam na KLF, niesamowite emocje! Wszystkiego najlepszego na 2018!

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa rok! Gratuluję wszystkich osiągnięć :) Fajnie, że jesteś w ruchu, coś robisz, rozwijasz się i dobrze się bawisz. 32 książki to bardzo przyzwoity wynik :) Oby 2018 był równie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś cudowny 2017 rok ;) życzę Ci aby 2018 okazał się jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję osiągnięć i życzę powodzenia w następnym roku! PS: zazdroszczę strasznie, że byłaś na koncercie Hurts, sama ich uwielbiaaam ale wtedy akurat nie mogłam być :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis, daje dużo motywacji gdy się go czyta, aby samemu spełniać swoje marzenia !
    Powodzenia w 2018 ;D

    Pozdrawiamy,

    **SiostryNowak, **KLIK**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Motywuje mnie on, do dalszego tworzenia! :)

Popularne posty