Kim jestem? O czym i dlaczego powstał blog World By Martina?

Oczywiście pierwszy post wprowadzający musi się pojawić. Należałoby odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań: kim jestem? po co? i dlaczego?
Na imię mam Martyna i mam 20 lat (tej jesieni już 21! o mamo). Studiuję na kierunku pedagogika specjalna, na specjalności pedagogika resocjalizacyjna i opiekuńczo-wychowawcza. Co lubię? Lubię wszystko! Nie ograniczam się do jednej pasji, interesuje mnie naprawdę wiele rzeczy. Dlatego właśnie, nie chcę skupiać się na jednej tematyce. Będzie można przeczytać tu wiele informacji na temat podróży, książek, filmów, może trochę mniej na temat zwierząt i biżuterii handmade (prowadzę fanpage na facebooku, gdzie można zobaczyć wszystkie moje dzieła, a także poznać moje zwierzaki, czyli stadko składające się obecnie z dwóch kotów i 7 myszy, zapraszam na Uszate Przedszkole oraz Bijoux By Martina), a także o innych ciekawych rzeczach. Pisanie, a także dzielenie się z innymi moimi pasjami i pomysłami, sprawia mi ogromną radość. Chciałabym, aby znalazło się tutaj wszystko to, czego sama często szukam na innych blogach, a czego znaleźć nie mogę. Stąd pomysł na prowadzenie bloga. Dlaczego by więc nie spróbować?
Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się pierwszy wpis. Do zobaczenia!


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Motywuje mnie on, do dalszego tworzenia! :)

Popularne posty