Pierwsze urodziny bloga!


Dokładnie rok temu - 22 marca 2017 roku, wraz z nadejściem wiosny, założyłam blog World By Martina i dodałam pierwszy wpis. Pamiętam jakby to było wczoraj, kiedy zastanawiałam się czy spróbować, czy w ogóle dam radę. Mija rok i jestem z siebie dumna :-). Wytrwałam! I choć różnie to było, raz posty pojawiały się częściej, raz rzadziej, ja wciąż piszę i czerpię z tego ogromną przyjemność. Miło jest mieć taki swój świat, gdzie można mówić o wszystkim, co się uwielbia. Przez cały rok opublikowałam 24 posty o różnej tematyce. Dziś zamieszczam urodzinowy - 25 wpis. Z tej okazji, życzę sobie przede wszystkim więcej pisania. Tematów mam wymyślonych multum, teraz tylko przydałoby się trochę czasu, żeby to wszystko zrealizować. Dziś krótko :-) Przesyłam wam dużo ciepełka, oby wiosna w końcu zawitała i została!

Sukienka - KaVi Look
Zdjęcia - mój cudowny narzeczony :-)

Codziennie jestem na instagramie martyna_iwona <3

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Motywuje mnie on, do dalszego tworzenia! :)

Popularne posty