[Wideo]relacja z Maroka - Agadir/Marrakesz/Legzira

Witajcie w 2020 roku. Ostatnio uświadomiłam sobie, jak długo nie pisałam i jak długo nie było tutaj żadnego postu. Mam takie blogowe zaległości..., że nawet nie chcę o tym myśleć. Ale tak jest, jak na bieżąco się czegoś nie dopilnuje. Mimo wszystko dołożę wszelkich starań, wysilę mózg, żeby wszystko nadrobić i przedstawić wam trochę informacji o minionych już podróżach. 

Na mały rozruch zostawiam tutaj wideo-relację z ostatniej podróży do magicznego Maroka, która miała miejsce na przełomie sierpnia i września zeszłego roku. I pomyśleć, że minęło już prawie 5 miesięcy od tamtego czasu... Mam nadzieję, że Maroko zaczaruje was tak samo jak mnie.
Do "zobaczenia" wkrótce w poście, gdzie opiszę szczegółowo nasz pobyt w tym kraju!


Zachęcam również do obejrzenia innych moich filmów, które dostępne są na YouTube.

Buziaki, M.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Motywuje mnie on, do dalszego tworzenia! :)

Popularne posty