Pojechałyśmy do Czech! Praga 2017

Od powrotu z przepięknej Pragi minęło już trochę czasu. Były to wspaniałe, słoneczne trzy dni w czeskiej stolicy. Mimo to, nasza przygoda trwała aż od niedzieli wieczór do czwartkowego poranka. Praga to przepiękne miasto, pełne cudownej, oryginalnej, starej architektury. Nic dziwnego, że przyjeżdżają ją zwiedzać ludzie z całego świata.

Dzień 1.
Po dziesięciogodzinnej podróży PolskimBusem, który przywiózł nas do Pragi aż z Warszawy, dotarłyśmy na Dworzec Florenc o godzinie 5:00. Zameldowałyśmy się w hostelu, położyłyśmy się spać na kilka godzin, a kiedy już zyskałyśmy trochę sił, udałyśmy się na pierwsze zwiedzanie starego miasta. Był to zdecydowanie najchłodniejszy dzień podczas naszego pobytu. Na niebie można zauważyć ciemne chmury, mimo to nie zepsuło nam to zwiedzania.



Spotkałyśmy się nawet z Krecikiem! :-)




W końcu doszłyśmy do Mostu Karola - jednego z ważniejszych i bardziej obleganych miejsc w Pradze. 










Następnie wracając przez Stare Miasto, minęłyśmy Nowe Miasto i udałyśmy się w stronę Placu Wacława.



Dzień 2.

Następnego dnia przez Stare Miasto udałyśmy się na Most Manesa, aby stamtąd móc zobaczyć Most Karola. W drodze powrotnej udałyśmy się na nasz czeski obiad - gulasz z knedlikami. Wieczorem znów poszłyśmy na Stare Miasto i Most Karola, aby obejrzeć zachód słońca.










Dzień 3.
Ostatniego dnia pogoda dała nam się we znaki. Termometry pokazywały 30 stopni! Ten dzień przeznaczyłyśmy na zwiedzanie Hradczan.









Niestety, w końcu nadszedł czas powrotu.


Byliście w Pradze? Jak wam się podobało? Dajcie znać w komentarzach! :-)

ooo

A inne wpisy na temat Pragi znajdziecie TU:
1. Co koniecznie trzeba zrobić będąc w Pradze?
2. [WIDEO]relacja z Pragi!
3. Praga - informacje praktyczne.

Komentarze

  1. Byłam 3 razy i bardzo mi się podobało! Uwielbiam takie miasta właśnie jak Praga <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam blogi podróżnicze. Byłam w Czechach parę lat temu, niestety Pragi nie udało mi się odwiedzić.

    https://coldcoffeeinthemorning2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. ciekawie opowiadasz Waszą wycieczkę. Ja robiłam taki wypad polskim busem do Wiednia. Do tej pory go pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Też byłam w Pradze kilka lat temu i pojechałabym jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Motywuje mnie on, do dalszego tworzenia! :)

Popularne posty